Από τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε. Ιωαννίνων της Περιφέρειας Ηπείρου ανακοινώνεται ότι:
Η έκδοση και η θεώρηση Δελτίων μετακίνησης ΑμεΑ θα πραγματοποιείται από την Διεύθυνση από τις 26 Οκτωβρίου 2017 έως 30 Νοεμβρίου 2017 (Γραφείο 131, στο ισόγειο της Περιφέρειας Ηπείρου –τηλ. πληροφοριών 2651087131).
Οι ώρες εξυπηρέτησης κοινού είναι:
- για την προσκόμιση δικαιολογητικών: 8:00 με 13:00
- για την παραλαβή των δελτίων: την επόμενη της κατάθεσης των δικαιολογητικών.
Επίσης, για την χορήγηση των δελτίων οι δικαιούχοι μπορούν να απευθυνθούν και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) της περιοχής τους.